Последние события

Все события

Всеукраїнський проект «Народжені в сорочці»

З вересня 2014 р. по січень 2015р. тривав всеукраїнський благодійний проект «Народжені в сорочці».

Метою якого був збір коштів для забезпечення засобами захисту солдат 9-го полку оперативного призначення Національної гвардії України на базі полку спеціального призначення внутрішніх військ МВС України.

Для збору коштів проводилися аукціони, де лотами для продажу виступали вишиванки українських зірок.

Проект презентувався в «Мистецькому арсеналі» в рамках Арт-фестивалю УКРОП.

В рамках проекту у Львові відбулася благодійна вечірка за участю Олега Скрипки.

За час існування проекту вдалося зібрати майже 2 мільйони гривень.

Клієнти: Гліб Лобов та Роман Крутяк.

Географія: Київ, Львів.

Завдання: супровід проекту «під ключ»:

  • PR-кампанія у ЗМІ;
  • запрошення зірок у проект;
  • організація стенду проекту на арт-фестивалі УКРОП;
  • організація концерту Олега Скрипки у Львові.

 

Рішення:

  • організація двох прес-конференцій у Києві та у Львові;
  • залучення до проекту зірок: Ніна Матвієнко, Альоша, Олег Кензов, Ольга Цибульська, Влада Литовченко, Артур Боссо, Сергій Гладир, Наталія Бучинська, Катерина Осадча, Віктор Павлік, Олександр Павлік, Владислав Ващук, Віталый Козловський, Слава Соломка, Ірена Карпа, Максим Неліпа, Петро Чорний, Тарас Тополя, Анна Свірідова, Ірина Мерлені, Сергій Костецький, Андрій Джеджула, Олег Скрипка, Генадій Попенко, гурт "Анна-Марія", фронтмен рок-гурту Mad Heads XL Вадим Красноокий, Андре Тан, Володимир Горянський, Олег Пінчук;
  • створення анонсних відео- та аудіороликів;
  • створення та розміщення інтернет-банерів;
  • адміністрування сайту проекту;
  • фото- та відеосупровід подій;
  • організація PR-кампанії, залучення медіа-партнерів та координація роботи ЗМІ під час благодійної вечірки у Львові: інформагентства ZIK та «Вголос», радіостанція «ФМ Галичина», газета «Львівська газета»;
  • креативна розробка концепції заходу і сценарію вечірки, залучення ведучого, брендування зали;
  • створення та розміщення графічних макетів проекту: біг-борди, афіші;
  • копірайтинг анонсів, прес- і пост-релізів, розсилка пост-репортажу і моніторинг ЗМІ з матеріалами про проект.

 

Результати:

  • 2 прямих телеефіри за участю організаторів на телеканалах 112 та «Ера»;
  • 2 радіоефіри за участю організаторів на радіо «Європа плюс» Київ та «ФМ Галичина»;
  • 10 сюжетів на телеканалах: «Інтер», БТБ, TVI, 24 канал, 5 канал, «Перший національний», News One, Espreso.TV,  Канал ZIK,  «Львів ТБ»;
  • 9 публікацій в друкованих виданнях: газетах «Факти», «Вести», «День», «Новости и сенсации», «Блискавка», «Львівська газета», журналах «ТелеНеделя», «Телескоп»,  Posh;
  • 135 публікацій в інтернеті: aif.ua, «Українська правда», Fakty.ictv.ua, Gazeta.ua, Viva.ua, Segodnya.ua, Tsn.ua, «Комментарии», fakty.ua, "Уніан", tabloid.pravda.com.ua, glavred.info, та ін.
  • 7 інтернет-банерів, що розміщувалися протягом місяця на сайтах: Точка.net, Bigmir.net, «Волинські новини», «Волинь пост», «Слово Волині», «Вголос», «ФМ Галичина»;
  • Ротація відеороликів по мережі торгових центрів та ресторанів упродовж 1,5 місяці: ТРЦ SkyMall, McDonald’s, ЭКОмаркет, KFC, «Мировая карта», «Пузата хата».